Analýza nákupního chování zákazníků vlakového dopravce – Barbora Koňaříková
Barbora Koňaříková
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování zákazníků vlakového dopravce
Customer Behaviour Analysis of a Train Service Company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu nákupního chování zákazníků vlakového dopravce RegioJet. Cílem této závěrečné práce je definování návrhů a doporučení týkajících se zlepšení kvality poskytovaných služeb pro zákazníky a zefektivnění práce palubního personálu vlakového dopravce RegioJet. V závěrečné práci je popsána charakteristika společnosti a jsou uvedena teoretická východiska nákupního …víceAbstract:
This Bachelor's thesis is focussed on analysis of costumer behavior of customers of the the train carrier Regiojet. The aim of this thesis is to define proposals and recommendations on improving the quality of services for customers and more efficient work to employees of a train service company RegioJet. This thesis describes the RegioJet company characteristics and the customer behaviour theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113076
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŇAŘÍKOVÁ, Barbora. \textit{Analýza nákupního chování zákazníků vlakového dopravce}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/r3c9ih/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The effect of digital transformation on customer satisfaction and customer loyalty: The case of Participation Banking
Matin Shahverdiyev -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa