Bc. Josef Šíla, DiS.

Bakalářská práce

Porovnání marketingového mixu malé a velké firmy v oblasti maloobchodu

Comparison of the marketing mix of small and large companies in the retail industry
Anotace:
Tématem bakalářské práce je porovnat využití marketingového mixu v maloobchodních prodejnách. K porovnání jsou zvoleny dva typy maloobchodních prodejen, jedním je hypermarket a druhým samoobslužná prodejna. V úvodu první části je popsán marketing, jeho koncepce, maloobchod a marketingový mix. Ve druhé části díky rozhovorům s manažery prodejen jsou zjištěny rozdíly ve využití marketingového mixu, ve …více
Abstract:
The theme of the thesis is to compare the use of marketing mix in retail stores. To compare the two types are selected retail stores, one hypermarket and the other is a self-service shop. In the introduction to the first part describes the marketing of its conception, retail and marketing mix. In the second part through interviews with managers of stores are found differences in the use of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Jiří Zahrádka
  • Oponent: Ing. Patricia Jakešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance