Porovnání marketingového mixu malé a velké firmy v oblasti maloobchodu – Bc. Josef Šíla, DiS.
Bc. Josef Šíla, DiS.
Bakalářská práce
Porovnání marketingového mixu malé a velké firmy v oblasti maloobchodu
Comparison of the marketing mix of small and large companies in the retail industry
Anotace:
Tématem bakalářské práce je porovnat využití marketingového mixu v maloobchodních prodejnách. K porovnání jsou zvoleny dva typy maloobchodních prodejen, jedním je hypermarket a druhým samoobslužná prodejna. V úvodu první části je popsán marketing, jeho koncepce, maloobchod a marketingový mix. Ve druhé části díky rozhovorům s manažery prodejen jsou zjištěny rozdíly ve využití marketingového mixu, ve …víceAbstract:
The theme of the thesis is to compare the use of marketing mix in retail stores. To compare the two types are selected retail stores, one hypermarket and the other is a self-service shop. In the introduction to the first part describes the marketing of its conception, retail and marketing mix. In the second part through interviews with managers of stores are found differences in the use of marketing …víceKlíčová slova
Marketing marketingový mix služby poptávka nabídka výrobek životní cyklus výrobku cena reklama.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oei25/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Jiří Zahrádka
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova