Pedagog jako autorita pohledem žáka střední školy – Ing. Zdeňka Pavelková
Ing. Zdeňka Pavelková
Bakalářská práce
Pedagog jako autorita pohledem žáka střední školy
The teacher as an authority from the point of view of students of the secondary schools
Anotace:
Bakalářská práce zpracovává téma autority učitele na střední škole z pohledu středoškolské mládeže. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část za pomoci studia odborných literárních zdrojů zdůrazňuje klíčový význam autority a pojmů s ní souvisejících ve výchovně vzdělávacím procesu. Pro praktickou část je zvolen kvalitativně orientovaný pedagogický výzkum, jehož cílem je získání komplexního …víceAbstract:
This thesis is dealing with a point of view of high school students on teacher's authority. The thesis is divided into two parts. In first theoretic part, the key role of teachers authority and related concepts in students education are being studied and explained. The second part is dedicated to empiric pedagogical research. Its target is the acquisition of how is teacher's authority perceived by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zveřejnit od: 27. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pavelková, Zdeňka. Pedagog jako autorita pohledem žáka střední školy. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Nelegální komunikace ve školní třídě a strategie pro její minimalizaci
Marika Kroutilová -
Pravidla komunikace ve školní třídě
Kateřina HILGERTOVÁ -
Vliv počítačové komunikace na sociální komunikaci ve třídě
Veronika Miturová -
Komunikace mezi učitelem a žáky ve třídě uspořádané do tvaru písmene U
Lucie Salová -
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Iva Ulichová -
Nenásilná komunikace ve výuce ČJ v 9. ročníku
Tereza Holzerová