Pedagog jako autorita pohledem žáka střední školy – Ing. Zdeňka Pavelková
Ing. Zdeňka Pavelková
Bachelor's thesis
Pedagog jako autorita pohledem žáka střední školy
The teacher as an authority from the point of view of students of the secondary schools
Abstract:
Bakalářská práce zpracovává téma autority učitele na střední škole z pohledu středoškolské mládeže. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část za pomoci studia odborných literárních zdrojů zdůrazňuje klíčový význam autority a pojmů s ní souvisejících ve výchovně vzdělávacím procesu. Pro praktickou část je zvolen kvalitativně orientovaný pedagogický výzkum, jehož cílem je získání komplexního …moreAbstract:
This thesis is dealing with a point of view of high school students on teacher's authority. The thesis is divided into two parts. In first theoretic part, the key role of teachers authority and related concepts in students education are being studied and explained. The second part is dedicated to empiric pedagogical research. Its target is the acquisition of how is teacher's authority perceived by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Accessible from:: 27. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pavelková, Zdeňka. Pedagog jako autorita pohledem žáka střední školy. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects
Theses on a related topic
-
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Nelegální komunikace ve školní třídě a strategie pro její minimalizaci
Marika Kroutilová -
Pravidla komunikace ve školní třídě
Kateřina HILGERTOVÁ -
Vliv počítačové komunikace na sociální komunikaci ve třídě
Veronika Miturová -
Komunikace mezi učitelem a žáky ve třídě uspořádané do tvaru písmene U
Lucie Salová -
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Iva Ulichová -
Nenásilná komunikace ve výuce ČJ v 9. ročníku
Tereza Holzerová