Informační služby univerzitních knihoven: aplikace mystery shoppingu a benchmarkingu na knihovny MU – Bc. Martina Stašová
Bc. Martina Stašová
Master's thesis
Informační služby univerzitních knihoven: aplikace mystery shoppingu a benchmarkingu na knihovny MU
University Library Information Service: Mystery shopping and Benchmarking application on MU library
Anotácia:
Diplomová práce Informační služby univerzitních knihoven: aplikace mystery shoppingu a benchmarkingu na knihovny MU hodnotí a srovnává služby poskytované vybranými knihovnami Masarykovy univerzity. Na základě metody Mystery shopping sleduje knihovní služby z kvalitativního hlediska. Benchmarkingová analýza srovnává zejména nabídku, přístupnost a propagaci těchto služeb. Poukazuje na kritické faktory …viacAbstract:
Master thesis "University Libraries´ Information Services: Application of Mystery Shopping and Benchmarking on MU libraries" rates and compares services provided by the libraries of Masarykova univerzita. On the Mystery shopping basis tracks quality aspect of library services. Benchmarking analysis compares primarily offer, accessibility and promotion of these services, points to critical factors of …viacKľúčové slová
Univerzitní knihovny knihovny Masarykovy univerzity knihovní služby propagace knihovních služeb Informačně vzdělávací služby benchmarkingová analýza mystery shopping University Libraries Masaryk University Libraries Library Services Promotion of Library Services Informationly-Educational Services Benchmarking Analysis
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ukgyf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedúci: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
International Brand Promotion Strategy
Taras Dziuba -
Komparácia komunikačných stratégií vybraných študentských spolkov Masarykovej univerzity
Laura Mesarošová -
The Promotion of Study Habits and Learner Autonomy at Czech Secondary Schools
Magdaléna Maléřová -
EU Democracy Promotion in Azerbaijan. A Normative Assessment of the Impact of the Eastern Partnership Initiative
Nicola Matzigkeit -
European development aid as a tool for democracy and human rights promotion: The current state of human rights indicators
Dmitry Makarenko -
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
Diana Hlubková -
Image Městské knihovny v Lounech jako informačně vzdělávacího centra
Nikol Kissová -
Srovnání nabídky informačně-vzdělávacích aktivit knihoven s potřebami uživatelů na lékařských fakultách Masarykovy univerzity a Ostravské univerzity
Michaela Matoušková