Vztah vizuálních prostředků a textů v učebnicích němčiny pro první stupeň ZŠ – Mgr. Lucie Ptáčková
Mgr. Lucie Ptáčková
Diplomová práce
Vztah vizuálních prostředků a textů v učebnicích němčiny pro první stupeň ZŠ
The relaionship between visuals and texts in German language textbooks for elementary schools
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na zkoumání problematiky vizuálních prostředků v učebnicích německého jazyka určené pro primární vzdělávání. Konkrétněji se zabývá výskytem typů těchto prostředků a jejich funkcemi v rámci učebního textu použitém v těchto publikacích. Teoretická část se zaměřuje na bližší přiblížení hlavních termínů jako je vizuální prostředek, školní učebnice, samotný výzkum a dále …víceAbstract:
This thesis is focused on the problems of visual aids in the German language textbooks for primary education. More specifically deals with the incidence of these types of aids and their functions within the textbook used in these publications. The theoretical part focuses on a closer approximation of key terms such as visual aid, school textbooks, the research itself and then on their use and function …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p1mzv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Karolína Pešková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Janko, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
České státní svátky – Didaktické materiály pro výuku českého jazyka a literatury na druhém stupni základní školy
Hana Rubická -
Analýza využití didaktických prostředků ve výuce zeměpisu se zvláštním zřetelem k učebnicím
Drahoslava Chárová -
The Impact of Visual Aids on Vocabulary Learning at Lower Secondary Schools
Jelena Marjanović -
Use of Visual Aids in English Language Teaching at Lower Secondary School
Tamara FILOUŠOVÁ -
Analýza vizuálních prvků digitálních učebních materiálu z hlediska scaffoldingových strategií
Michaela SIKOROVÁ -
Vizuální prostředky pro výuku reálií v učebnicích francouzského jazyka
Kristýna Girlová -
Audio-Visual Aids Aimed at Grammar Teaching in an EFL Classroom
Karin Horáková -
Using visual aids for the presentation of vocabulary to young learners
Eva Drexlerová