Petr VAGNER

Diplomová práce

Používání modality v akademické angličtině: Porovnání rodilých mluvčích a studentů anglického jazyka

Use of Modality in Academic English: A Comparison of Native Speakers and English Language Learners
Abstract:
This diploma thesis focuses on the comparison of the use of modality in written academic English of native speakers and Czech ESL students. The theoretical part of this thesis introduces the notions of academic writing, linguistic modality and it presents the current professional research on these topics. The practical part researches the use of modality by native speakers and ESL students in academic …více
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na porovnání používání modality rodilými mluvčími anglického jazyka a českými studenty anglického jazyka v akademických textech. Teoretická část práce se zabývá tématy akademického písemného projevu, modality a představuje současný profesionální výzkum o těchto tématech. Praktická část poté zkoumá použití modality rodilých mluvčích a českých studentů anglického jazyka …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Dr. Christoph Haase, Ph.D. M.A.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VAGNER, Petr. Používání modality v akademické angličtině: Porovnání rodilých mluvčích a studentů anglického jazyka. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / UČ AJ a lit. ZŠ14 navazující