Profesionalizace jako kategorie vzdělávání – Mgr. Emil MUROŇ
Mgr. Emil MUROŇ
Advanced ('rigorózní') thesis
Profesionalizace jako kategorie vzdělávání
Professionalization as an education category
Anotácia:
Práce se zabývá profesionalizací jako kategorií vzdělávání v oboru andragogika. Tento samostatný vědecký obor se zabývá výchovou a vzděláváním dospělých osob. Profesionalizace jako kategorie andragogického vzdělávání se stala od konce 90. let minulého století důležitou součástí vzdělávání dospělých, což si vynutily především politické a společenské změny v tehdejším Československu a jeho ?znovuzařazení …viacAbstract:
The work deals with professionalization as a category of education in the field of andragogy. This independent scientific field deals with the education and training of adults. Professionalization as a category of andragogy education has become an important part of adult education since the late 1990s, which was forced mainly by political and social changes in the then Czechoslovakia and its ?reassignment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUROŇ, Emil. Profesionalizace jako kategorie vzdělávání. Olomouc, 2021. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsAdvanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
Pedagogy / Andragogy
Práce na příbuzné téma
-
Profesionalizace jako kategorie vzdělávání
Veronika NESVADBOVÁ -
Profesionalizace a profesní rozvoj vzdělavatelů dospělých
Barbora MORAVCOVÁ -
Profesní andragogika jako teorie kariérního uplatnění a postupů orientovaných na výkon nelékařských zdravotnických profesí
David Novák -
Sociální andragogika jako teorie životní pomoci dospělým
Věra Julinová -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva