Argumentační strategie v reklamě jako formy využívané komunikátorem k přesvědčování spotřebitelů – Bc. Marcela Lundáková
Bc. Marcela Lundáková
Bakalářská práce
Argumentační strategie v reklamě jako formy využívané komunikátorem k přesvědčování spotřebitelů
Argument strategy in advertising as forms using comunicator to argue into consumers
Anotace:
Tato bakalářská práce shrnuje a popisuje reklamu a její argumentační strategii a dále provedení analýzy vybraných reklamních spotů. Reklamní komunikátor zde znázorňuje televize. Práce je zaměřena na argumentační strategie reklamy s cílem zvýšení prodeje. Kromě samotného hlavního tématu – reklamy, je v teoreticko – metodologické části také podrobně popsán vznik televizní reklamy, spotřebitelské chování …víceAbstract:
Abstract / Abstrakt This bachelor thesis describes and summarizes the arguments and advertising strategy and an analysis of selected commercials. Advertising communicator. Televisions shows here. The work is focused on the arguments of advertising strategies in order to increase sales. In addition to the main topic - advertisements, is theoretical - methodological section also described the emergence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lmm9z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
- Oponent: Mgr. Markéta Jansová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spor o 17. karmapu: Argumentační strategie zastánců soupeřících kandidátů
Kristýna Brožková -
Nelegální komunikace ve školní třídě a strategie pro její minimalizaci
Marika Kroutilová -
Politická reklama: účinky vybraných negativních politických spotů na voličské hodnocení kandidátů
Michal Majnuš -
Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje
Kristýna Vávrová -
Reklama jako obraz kultury
Khrystyna Beregova