Bc. Marcela Lundáková

Bakalářská práce

Argumentační strategie v reklamě jako formy využívané komunikátorem k přesvědčování spotřebitelů

Argument strategy in advertising as forms using comunicator to argue into consumers
Anotace:
Tato bakalářská práce shrnuje a popisuje reklamu a její argumentační strategii a dále provedení analýzy vybraných reklamních spotů. Reklamní komunikátor zde znázorňuje televize. Práce je zaměřena na argumentační strategie reklamy s cílem zvýšení prodeje. Kromě samotného hlavního tématu – reklamy, je v teoreticko – metodologické části také podrobně popsán vznik televizní reklamy, spotřebitelské chování …více
Abstract:
Abstract / Abstrakt This bachelor thesis describes and summarizes the arguments and advertising strategy and an analysis of selected commercials. Advertising communicator. Televisions shows here. The work is focused on the arguments of advertising strategies in order to increase sales. In addition to the main topic - advertisements, is theoretical - methodological section also described the emergence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
  • Oponent: Mgr. Markéta Jansová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace