Bc. Lukáš Toman

Master's thesis

Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi

The Proposal of a Marketing Communication for the DCT Czech Company in Online Environment
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá online komunikací společnosti DCT Czech s.r.o., kterou nyní představuje její webová prezentace www.dct.cleaning. Ve své teoretické části popisuje online marketing a jeho nejčastější nástroje. Zaměřuje se na SEO a sociální síť LinkedIn. Cílem praktické části diplomové práce je provést analýzu webové prezentace společnosti DCT czech s.r.o. Zjistit její výkonnost v rámci …more
Abstract:
This thesis deals with the online communications company DCT Czech Ltd., which now represents its web presentation www.dct.cleaning. The theoretical part describes the online marketing and the most frequently used tools. It focuses on SEO and socialnetwork LinkedIn. The practical part of the thesis is to analyze the company website DCT Czech Ltd. Check its performance in the context of usability, traceability …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: prof. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Toman, Lukáš. Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications