Bc. Mária POŠTRKOVÁ

Diplomová práce

Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě HOLLEN s.r.o.

The evaluation of Customer Satisfaction in the Company HOLLEN L.t.d.
Anotace:
Téma mojej diplomovej práce je : Hodnotenie spokojnosti zákazníkov vo firme HOLLEN s.r.o. Firma pôsobí na trhu už 10 rokov. Maximalizácia spokojnosti zákazníkov je jednou zo základných funkcií moderného managementu kvality. Práca je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti som sa zamerala na spracovanie odborných poznatkov ohľadne spokojnosti zákazníkov, metód získavania …více
Abstract:
The topic of my thesis is: Evaluation of costumer satisfaction in the HOLLEN L.T.D. It has been on the markt 10 yers . One of the my functions of a modern management quality system is maximization of costumer satisfaction . The thesis is divided into two parts, theo-retical and practical part. In the theoretical part, I focused on expert knowledge about customer satisfaction, methods of data collection …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012
Zveřejnit od: 16. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Josef Hrdina

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POŠTRKOVÁ, Mária. Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě HOLLEN s.r.o.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologická
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe