Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě HOLLEN s.r.o. – Bc. Mária POŠTRKOVÁ
Bc. Mária POŠTRKOVÁ
Master's thesis
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě HOLLEN s.r.o.
The evaluation of Customer Satisfaction in the Company HOLLEN L.t.d.
Abstract:
Téma mojej diplomovej práce je : Hodnotenie spokojnosti zákazníkov vo firme HOLLEN s.r.o. Firma pôsobí na trhu už 10 rokov. Maximalizácia spokojnosti zákazníkov je jednou zo základných funkcií moderného managementu kvality. Práca je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti som sa zamerala na spracovanie odborných poznatkov ohľadne spokojnosti zákazníkov, metód získavania …moreAbstract:
The topic of my thesis is: Evaluation of costumer satisfaction in the HOLLEN L.T.D. It has been on the markt 10 yers . One of the my functions of a modern management quality system is maximization of costumer satisfaction . The thesis is divided into two parts, theo-retical and practical part. In the theoretical part, I focused on expert knowledge about customer satisfaction, methods of data collection …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2012
Accessible from:: 16. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POŠTRKOVÁ, Mária. Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě HOLLEN s.r.o.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of TechnologyMaster programme / field:
Process Engineering / Quality Control
Theses on a related topic
-
Meranie spokojnosti zákazníkov so službou zdieľaných áut
Dominika Kalmárová -
Meranie spokojnosti zákazníkov so sociálnym obchodovaním v rámci zľavových portálov na trhu v Južnej Kórei
Monika Hlobeňová -
Meranie spokojnosti zákaznikov maloobchodného reťazca
Adela Sogelová -
Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti s rýchlym občerstvením
Viktória Grossová -
Meranie spokojnosti zákazníkov Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s.
Pavlína Harušťáková -
Meranie spokojnosti zákazniov s bankovými službami
Katarína Lučanová -
Zásada managementu ? orientácia na zákazníka, sledovanie a meranie jeho spokojnosti
Jitka Kordischová -
Matematicko-statistické metody pro hodnocení a predikci kvality výrobního procesu
Jana Prchlová