Bc. Mária POŠTRKOVÁ

Master's thesis

Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě HOLLEN s.r.o.

The evaluation of Customer Satisfaction in the Company HOLLEN L.t.d.
Abstract:
Téma mojej diplomovej práce je : Hodnotenie spokojnosti zákazníkov vo firme HOLLEN s.r.o. Firma pôsobí na trhu už 10 rokov. Maximalizácia spokojnosti zákazníkov je jednou zo základných funkcií moderného managementu kvality. Práca je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti som sa zamerala na spracovanie odborných poznatkov ohľadne spokojnosti zákazníkov, metód získavania …more
Abstract:
The topic of my thesis is: Evaluation of costumer satisfaction in the HOLLEN L.T.D. It has been on the markt 10 yers . One of the my functions of a modern management quality system is maximization of costumer satisfaction . The thesis is divided into two parts, theo-retical and practical part. In the theoretical part, I focused on expert knowledge about customer satisfaction, methods of data collection …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2012
Accessible from:: 16. 5. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Josef Hrdina

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POŠTRKOVÁ, Mária. Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě HOLLEN s.r.o.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologická
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe