Veronika Čapková

Master's thesis

Analýza kontaktních oddělení Citibank se zaměřením na pochopení, analýzu a zhodnocení činností CitiPhonu

Analysis of contact center at Citibank focused on understanding, analysis and asses activities of CitiPhone
Anotácia:
V práci jsou analyzována klíčová oddělení banky, která přichází do styku s klienty a podílí se tak na vytváření a modelování jejich vztahu k bance. Práce se dále zaměřuje na kontaktní centrum CitiPhone, které je určeno pro fyzickou klientelu banky. Teoretické poznatky z první části práce jsou v části praktické aplikovány na podmínky právě tohoto bankovního kontaktního centra. Cílem diplomové práce …viac
Abstract:
There are analyzed key departments of bank in my thesis, which come in contact with clients and which partake of formation of their relation to the Citibank. This thesis targets the contact center CitiPhone, which serves personal entities of the bank. The theoretical cognizances from the first part of my thesis are applied to the conditions of this contact center in the practical part of it. The topic …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2008
  • Vedúci: Miroslav Žebrák
  • Oponent: Hedvika Kratochvílová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8956