Analýza kontaktních oddělení Citibank se zaměřením na pochopení, analýzu a zhodnocení činností CitiPhonu – Veronika Čapková
Veronika Čapková
Diplomová práce
Analýza kontaktních oddělení Citibank se zaměřením na pochopení, analýzu a zhodnocení činností CitiPhonu
Analysis of contact center at Citibank focused on understanding, analysis and asses activities of CitiPhone
Anotace:
V práci jsou analyzována klíčová oddělení banky, která přichází do styku s klienty a podílí se tak na vytváření a modelování jejich vztahu k bance. Práce se dále zaměřuje na kontaktní centrum CitiPhone, které je určeno pro fyzickou klientelu banky. Teoretické poznatky z první části práce jsou v části praktické aplikovány na podmínky právě tohoto bankovního kontaktního centra. Cílem diplomové práce …víceAbstract:
There are analyzed key departments of bank in my thesis, which come in contact with clients and which partake of formation of their relation to the Citibank. This thesis targets the contact center CitiPhone, which serves personal entities of the bank. The theoretical cognizances from the first part of my thesis are applied to the conditions of this contact center in the practical part of it. The topic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8956
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2008
- Vedoucí: Miroslav Žebrák
- Oponent: Hedvika Kratochvílová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8956
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Terciární prevence u uživatelů návykových látek - klientů kontaktního centra
Lucie Balonová -
Metodika řízení projektu dodávky kontaktního centra
Martin Tomášek -
Komparace hodnotové orientace klientů kontaktního centra s klienty doléčovacího centra
Rastislav SOBÍŠEK -
Call centrum a telefonní bankovnictví v ČR
Kateřina Líznová -
Získávání a výběr zaměstnanců do call center v bankovnictví (Specifika České republiky vs. Nový Zéland)
Jana Čabrádková -
Organizace výběrového řízení na dodávku IS pro Call centrum
Martin Malý -
Efektívna komunikácia v call centre vo vybranej finančnej inštitúcii
Martina Kusebauchová