Analýza kontaktních oddělení Citibank se zaměřením na pochopení, analýzu a zhodnocení činností CitiPhonu – Veronika Čapková
Veronika Čapková
Master's thesis
Analýza kontaktních oddělení Citibank se zaměřením na pochopení, analýzu a zhodnocení činností CitiPhonu
Analysis of contact center at Citibank focused on understanding, analysis and asses activities of CitiPhone
Abstract:
V práci jsou analyzována klíčová oddělení banky, která přichází do styku s klienty a podílí se tak na vytváření a modelování jejich vztahu k bance. Práce se dále zaměřuje na kontaktní centrum CitiPhone, které je určeno pro fyzickou klientelu banky. Teoretické poznatky z první části práce jsou v části praktické aplikovány na podmínky právě tohoto bankovního kontaktního centra. Cílem diplomové práce …moreAbstract:
There are analyzed key departments of bank in my thesis, which come in contact with clients and which partake of formation of their relation to the Citibank. This thesis targets the contact center CitiPhone, which serves personal entities of the bank. The theoretical cognizances from the first part of my thesis are applied to the conditions of this contact center in the practical part of it. The topic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8956
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2008
- Supervisor: Miroslav Žebrák
- Reader: Hedvika Kratochvílová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČAPKOVÁ, Veronika. \textit{Analýza kontaktních oddělení Citibank se zaměřením na pochopení, analýzu a zhodnocení činností CitiPhonu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2007. Available from: https://theses.cz/id/r4as7v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8956
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Terciární prevence u uživatelů návykových látek - klientů kontaktního centra
Lucie Balonová -
Metodika řízení projektu dodávky kontaktního centra
Martin Tomášek -
Komparace hodnotové orientace klientů kontaktního centra s klienty doléčovacího centra
Rastislav SOBÍŠEK -
Získávání a výběr zaměstnanců do call center v bankovnictví (Specifika České republiky vs. Nový Zéland)
Jana Čabrádková -
Call centrum a telefonní bankovnictví v ČR
Kateřina Líznová -
Organizace výběrového řízení na dodávku IS pro Call centrum
Martin Malý -
Efektívna komunikácia v call centre vo vybranej finančnej inštitúcii
Martina Kusebauchová