Silvie MAŇASOVÁ

Bakalářská práce

Genderové stereotypy v reklamě - odraz Goffmanovy studie v současné reklamě

Gender Stereotyping in Advertisements - the Relevance of Goffman's Study for Contemporary Advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci stereotypních genderových reprezentací v současné české tištené reklamě. Základním teoretickým východiskem pro tuto práci je studie E. Goffmana z roku 1979, která se věnuje způsobu, jakým reklamy vyjadřují nerovné postavení mužů a žen a jejich status a v sociální hierachii. Byla provedena obsahová analýza 300 náhodně vybraných reklam z českých lifestylových …více
Abstract:
This Bachelor Thesis focused on identification of gender stereotypical expressions in Czech print advertisements. The theoretical basis for this work is Goffman{\crq}s study from 1979 which deals with unequal relationships between men and women and their social positions in social power hierarchy displayed in advertising images. A total of 300 randomly selected advertisements from Czech lifestyle magazines …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor: 13895

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Hana Atcheson

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAŇASOVÁ, Silvie. Genderové stereotypy v reklamě - odraz Goffmanovy studie v současné reklamě. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 05. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe