Bc. Thu Thuy Nguyenová

Bachelor's thesis

Image vybrané firmy/značky

The company Image Analysis/The Brand Image Analysis
Abstract:
Bakalářské práce na téma ‚‚Image vybrané firmy/značky‘‘ je členěna do dvou částí. V první části je věnovaná pozornost důležitým termínům firemní identity a firemní image. Dále se text zaměří na charakteristiku pojmů firemní komunikace, firemní kultura a v neposlední řadě se práce věnuje širším souvislostem firemního designu - jak se logo tvoří, jaký má vliv či k čemu dochází při změně loga. Druhá, …more
Abstract:
This bachelor thesis with the topic The Company/Brand Image Analysis is divided into two parts. The first theoretical part is devoted to important terms of corporate identity and corporate image. Furthermore, the text focuses its attention to a concept of corporate communications and corporate culture. It also outlines the broader context of corporate design: how to form and create the logo, what is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní