Bc. Thu Thuy Nguyenová

Bakalářská práce

Image vybrané firmy/značky

The company Image Analysis/The Brand Image Analysis
Anotace:
Bakalářské práce na téma ‚‚Image vybrané firmy/značky‘‘ je členěna do dvou částí. V první části je věnovaná pozornost důležitým termínům firemní identity a firemní image. Dále se text zaměří na charakteristiku pojmů firemní komunikace, firemní kultura a v neposlední řadě se práce věnuje širším souvislostem firemního designu - jak se logo tvoří, jaký má vliv či k čemu dochází při změně loga. Druhá, …více
Abstract:
This bachelor thesis with the topic The Company/Brand Image Analysis is divided into two parts. The first theoretical part is devoted to important terms of corporate identity and corporate image. Furthermore, the text focuses its attention to a concept of corporate communications and corporate culture. It also outlines the broader context of corporate design: how to form and create the logo, what is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní