Bc. Josef KOCOUREK
Master's thesis
Značka v období krize
Brand in the economic crisis
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním nákupního chování spotřebitelů v období ekono-mické krize. Speciálně se pak zaměřuje na sortiment značkového oblečení, které je stěžejním obsahem předkládané kvalifikační práce. V teoretické práci je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako značka, řízení značky, ekonomická krize a marke-tingový výzkum. V praktické části se diplomová práce zaměřuje …moreAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour during the economic crisis. It is espe-cially focused on brand clothes as the main part of the thesis. The theoretical part of the thesis determines the fundamental keywords and terms such as brand, brand management, economic crisis and marketing research. The practical part of the thesis focuses on the analysis and interpretation of data gained from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
18536
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOCOUREK, Josef. Značka v období krize. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná