Bc. Josef KOCOUREK

Diplomová práce

Značka v období krize

Brand in the economic crisis
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním nákupního chování spotřebitelů v období ekono-mické krize. Speciálně se pak zaměřuje na sortiment značkového oblečení, které je stěžejním obsahem předkládané kvalifikační práce. V teoretické práci je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako značka, řízení značky, ekonomická krize a marke-tingový výzkum. V praktické části se diplomová práce zaměřuje …více
Abstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour during the economic crisis. It is espe-cially focused on brand clothes as the main part of the thesis. The theoretical part of the thesis determines the fundamental keywords and terms such as brand, brand management, economic crisis and marketing research. The practical part of the thesis focuses on the analysis and interpretation of data gained from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor: 18536

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOCOUREK, Josef. Značka v období krize. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace