Projekt zvýšení návštěvnosti Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně – Ing. Jiří KUČERA
Ing. Jiří KUČERA
Diplomová práce
Projekt zvýšení návštěvnosti Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně
The project of visit rate increase in The Regional Gallery of Fine Art in Zlín.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sestavením projektu, který má za cíl zvýšit návštěvnost Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně. Teoretická část se obecně zabývá problematikou neziskového sektoru a marketingovou komunikací neziskových organizací. Praktická část je věnována analýzám. V projektu jsou navrhnuty nástroje marketingové komunikace, jejichž úkolem je zvýšit povědomí o existenci a činnosti …víceAbstract:
The purpose of this Master Thesis deals with a compilation of the project with objective to rise visit rate in The Regional Gallery of Fine Art in Zlín. The theoretical part considers in general questions of non-profit sector and marketing communication of non-profitmaking organizations. The practical part is devoted to analyses. In this project were introduced cer-tain tools of marketing commucation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Zveřejnit od: 4. 5. 2009
Identifikátor:
11155
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČERA, Jiří. Projekt zvýšení návštěvnosti Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová