Radka TUREČKOVÁ

Bakalářská práce

Projevy schopnosti rovnováhy ve vztahu k vývojové poruše koordinace u dětí předškolního a mladšího školního věku

The manifestation of ballancing development malfunction of coordination of children of pre-school age and primary school age.
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice projevů schopnosti rovnováhy ve vztahu k vývojové poruše koordinace u dětí předškolního a mladšího školního věku. V úvodu je přiblížen pojem vývojová porucha koordinace, vysvětlen pojem dyspraxie. V další kapitole jsou nejdříve popsána jednotlivá věková období z hlediska motorického vývoje dítěte. Dále jsou popisovány vývojové poruchy, které mají vztah k motorice …více
Abstract:
The thesis deals with the issue of an ability to balance in relation to developmental coordination disorder in preschool and early school age. In the introduction the concept of developmental coordination disorder, dyspraxia are explained. The next chapter first describes the various age periods in terms of motoric development of the child. The developmental disorders that are related to motorics are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ladislav Čepička, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TUREČKOVÁ, Radka. Projevy schopnosti rovnováhy ve vztahu k vývojové poruše koordinace u dětí předškolního a mladšího školního věku. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova a sport

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.