Tadeáš Kubík

Bakalářská práce

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti zvolené firmy, společnosti Lomax & Co s.r.o. V první části se práce zabývá konkurencí a konkurenceschopností, teorií marketingu, segmentací trhu, marketingovým mixem a marketingovými analýzami. V analyticko-praktické části je vytvořena BCG matice, SWOT analýza. Dále se autor zabýval konkurencí firmy a marketingovým …více
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on using marketing for improvement of competitiveness of a chosen firm. The company is called Lomax & Co s.r.o. The first part deals with competition and competitiveness, marketing theory, market segmentation, marketing mix and marketing analysis. In the analytical-practical part is created BCG matrix, SWOT analysis. Furthermore, the author dealt with the competition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Bařina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků