Bc. Barbora Bezvodová

Diplomová práce

Mezinárodní marketingová komunikace

International marketing communication
Anotace:
Hlavním cílem práce je identifikovat komunikační strategie v marketingové komunikaci mezinárodně působící společnosti v odvětví automotive na B2C trzích. Průzkumy webových stránek a instagramových účtů společnosti BMW v ČR, na Slovensku a v Německu analyzují případné odlišnosti v mezinárodní komunikaci společnosti v souvislosti s národními kulturami cílových trhů. Spolu s následnou analýzou shodných …více
Abstract:
The main objective of the thesis is to identify communication strategies in marketing communication of an internationally operating company in the automotive sector in B2C markets. Analyses of BMW's websites and Instagram accounts in the Czech Republic, Slovakia and Germany will reveal possible differences in the company's international communication. Together with the following analysis of the identical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta