Mezinárodní marketingová komunikace – Bc. Barbora Bezvodová
Bc. Barbora Bezvodová
Diplomová práce
Mezinárodní marketingová komunikace
International marketing communication
Anotace:
Hlavním cílem práce je identifikovat komunikační strategie v marketingové komunikaci mezinárodně působící společnosti v odvětví automotive na B2C trzích. Průzkumy webových stránek a instagramových účtů společnosti BMW v ČR, na Slovensku a v Německu analyzují případné odlišnosti v mezinárodní komunikaci společnosti v souvislosti s národními kulturami cílových trhů. Spolu s následnou analýzou shodných …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to identify communication strategies in marketing communication of an internationally operating company in the automotive sector in B2C markets. Analyses of BMW's websites and Instagram accounts in the Czech Republic, Slovakia and Germany will reveal possible differences in the company's international communication. Together with the following analysis of the identical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rc8r5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Barbora Kuželová -
Marketingová komunikace v mezinárodním prostředí
Klára Havlínová