Branding luxusních šperkařských značek – Bc. Julie Hojdyszová
Bc. Julie Hojdyszová
Master's thesis
Branding luxusních šperkařských značek
Branding of the Luxury Jewellery Brands
Anotácia:
Ústředním motivem této diplomové práce je analýza brandingových nástrojů v segmentu s luxusními šperky. Cílem práce je pochopení zákazníkových preferencí v kontextu vizuální komunikace konkrétní značky a navržení vhodné brandingové kampaně na základě zanalyzovaných dat. Pro zodpovězení výzkumných otázek byla využita kombinace dvou typů kvalitativního výzkumu - hloubkové individuální rozhovory a tržní …viacAbstract:
The central motive of this thesis is the analysis of branding tools in the luxury jewelry segment. The aim of the work is to understand customer preferences in the context of visual communication of a specific brand and to design an appropriate branding campaign based on the analyzed data. To answer the research questions, a combination of two types of qualitative research was used - in-depth individual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hojdyszová, Julie. Branding luxusních šperkařských značek. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek
Julie Hojdyszová -
Specifika marketingu luxusních značek
Natalya Lapitskaya -
Marketingová komunikace luxusních produktů na příkladu dámských šperků
Fatima Daurova -
Video marketing firmy Kola-Rtyně
Michal Bergmann -
Tvorba reklamního videa pro mediální kampaně
Martin Červinka -
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Kamil Čech -
Sebehodnocení v oblasti vzhledu jako moderátor vlivu typu reklamní fotografie na postoj k reklamě
Lucie Kučerová -
1. Teoretická část:\nl{}Interpretace fotografie ve filmovém diskurzu\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Electrotrash\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Framework
Vojtěch Drvota