Bc. Julie Hojdyszová

Master's thesis

Branding luxusních šperkařských značek

Branding of the Luxury Jewellery Brands
Anotácia:
Ústředním motivem této diplomové práce je analýza brandingových nástrojů v segmentu s luxusními šperky. Cílem práce je pochopení zákazníkových preferencí v kontextu vizuální komunikace konkrétní značky a navržení vhodné brandingové kampaně na základě zanalyzovaných dat. Pro zodpovězení výzkumných otázek byla využita kombinace dvou typů kvalitativního výzkumu - hloubkové individuální rozhovory a tržní …viac
Abstract:
The central motive of this thesis is the analysis of branding tools in the luxury jewelry segment. The aim of the work is to understand customer preferences in the context of visual communication of a specific brand and to design an appropriate branding campaign based on the analyzed data. To answer the research questions, a combination of two types of qualitative research was used - in-depth individual …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hojdyszová, Julie. Branding luxusních šperkařských značek. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe