Dobrovolnictví v ČR z pohledu mezinárodní komparace – Mgr. Lada Železná
Mgr. Lada Železná
Bakalářská práce
Dobrovolnictví v ČR z pohledu mezinárodní komparace
Volunteerism in the Czech Republic: International Comparison
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá dobrovolnictvím v ČR, a to z pohledu mezinárodního srovnání. Dobrovolnictví je nahlíženo optikou jeho významu pro občanskou společnost a demokracii, přičemž jsou definovány základní faktory, které se k tomuto pohledu vztahují, především sociální soudržnost a důvěra. Analytická část práce vychází z mezinárodního výzkumu European Social Survey z roku 2008. Pro komparaci bylo …víceAbstract:
The bachelor thesis discusses volunteerism in the Czech Republic and uses international comparison. The phenomenon of volunteerism is approached as a part of a civic society in a democracy system. The theoretical part includes fundamental factors of the civic society and volunteerism, primarily social cohesion and trust. The analysis is based on international survey European Social Survey from 2008 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nbv2x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Petra Horová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Lehotská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální politika a sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Participace občanů při rozhodovacích procesech v obci
Matěj Sokolovský -
Občanská angažovanost a politická participace budoucích učitelů základů společenských věd a výchovy k občanství
Andrea KAISLEROVÁ -
Občanská participace na správě a rozvoji měst a obcí
Ladislav Čech -
Politická participace a občanská angažovanost generace Z
Jan MORAVA -
Institucionální a sociální důvěra v mediální společnosti
Martina Dudková