Vývoj a změny spotřebitelských preferencí ve vybrané komoditě na českém trhu – Bc. Václav Zajíček
Bc. Václav Zajíček
Bachelor's thesis
Vývoj a změny spotřebitelských preferencí ve vybrané komoditě na českém trhu
The development and changes in consumer preferences in selected commodity on the Czech market
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá spotřebitelské preference studentů od 15 do 24 let na trhu s energetickými nápoji. Práce popisuje chování spotřebitelů a faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu. Energetické nápoje jsou hlavně mezi mladými lidmi populární. Cílem této bakalářské práce je zjistit spotřebitelské preference studentů středních a vysokých škol na trhu s energetickými nápoji. Informace …moreAbstract:
The Bachelor thesis examines consumer preferences of students from 15 years to 24 years in the market for energy drinks. The Bachelor thesis describes the behavior of consumers and the factors that influence consumer purchasing decisions. Energy drinks are especially popular among young people. The aim of this Bachelor thesis is to determine consumer preferences of students from high schools and universities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.sting.cz/th/qt47z/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2015
- Supervisor: Ing. Vojtěch Tamáš, Ph.D.
- Reader: Ing. Lenka Brizgalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Commodification process in contemporary consumer culture
Dariga Uzakbayeva -
Změny chování spotřebitele na trhu s různými komoditami
Eliška Černá -
Chování spotřebitelů na trhu vybrané komodity
Eva Nesvadbová -
Analýza vývoje spotřebního chování ve vybrané komoditě
Irena HOSENSEIDLOVÁ -
Demand analysis of a selected destination
Lizaveta Haratskevich -
Digital Demand Generation in B2B market
Patrícia Krausová -
The Impact of Coffee Demand on its Production
Tomáš Nossek -
The global semiconductor shortage crisis – Why the high demand isn’t met by supply, a sign of a bigger crisis or a standalone issue?
Martin Bok