Komunikační strategie "územních samospráv" (krajů, města, obce a informace) – Marie SLOUPOVÁ
Marie SLOUPOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační strategie "územních samospráv" (krajů, města, obce a informace)
Communication strategies of "territorial self-government" (regions, cities, municipalities and information)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikací územní samosprávy s občany. Pro kvalitní a efektivní komunikaci si nechají zpracovat od nezávislé agentury komunikační strategie, která analyzují interní, externí komunikaci a nástroje komunikace územních samospráv. Práce se především zaměřuje na externí komunikaci orgánů obce a krajů s občany, kdy přenos informací poskytují zejména úřad a představitelé veřejné …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the communication of the territorial self-government with citizens. For high-quality and effective communication, they have a communication strategy developed by an independent agency that analyzes internal and external communication and communication tools of local governments. The work mainly focuses on the external communication of municipal and regional authorities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Tomáš Louda, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLOUPOVÁ, Marie. Komunikační strategie "územních samospráv" (krajů, města, obce a informace). Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta právnickáBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právní specializace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Nástroje PR jako nedílná součást komunikační strategie firmy
Irena Navrátilová -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Monika Markovičová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni
Sára Fábry -
Komunikační strategie vybraného podniku
Tomáš Milichovský