Boosting Website Micro-Conversions with Machine Learning: Precision Targeting of Potential Customers – Martina Mayer Hertl
Martina Mayer Hertl
Master's thesis
Boosting Website Micro-Conversions with Machine Learning: Precision Targeting of Potential Customers
Boosting Website Micro-Conversions with Machine Learning: Precision Targeting of Potential Customers
Anotácia:
Tento projekt si klade za cíl zvýšit zapojení zákazníků využitím datově orientovaných poznatků skrze zvyšování mikro-konverzí. To vše s použitím rozmanitých zdrojů dat a využitím pokročilých analytický nástrojů zaměřené na pochopení zákazníků. Výsledkem propenzitního modelu jsou vizualizace nastiňující interakce zákazníků na základě různých faktorů neboli kanálů, které ovlivňují pravděpodobnost mikro …viacAbstract:
This project sets out to boost customer engagement by harnessing data-driven insights to increase micro-conversions, navigating through diverse data sources and leveraging advanced analytics tools to understand customer behaviour deeply. The resulting propensity model provides insightful visualizations into how customer interactions across various channels influence micro-conversion likelihoods. By …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92044
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 4. 2024
- Vedúci: Martin Potančok
- Oponent: Pavel Zimmermann
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92044
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Data & Analytics for Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Bankruptcy prediction with explainable machine learning methods
Munkhnaran Tsogoo