Martina Mayer Hertl

Master's thesis

Boosting Website Micro-Conversions with Machine Learning: Precision Targeting of Potential Customers

Boosting Website Micro-Conversions with Machine Learning: Precision Targeting of Potential Customers
Anotácia:
Tento projekt si klade za cíl zvýšit zapojení zákazníků využitím datově orientovaných poznatků skrze zvyšování mikro-konverzí. To vše s použitím rozmanitých zdrojů dat a využitím pokročilých analytický nástrojů zaměřené na pochopení zákazníků. Výsledkem propenzitního modelu jsou vizualizace nastiňující interakce zákazníků na základě různých faktorů neboli kanálů, které ovlivňují pravděpodobnost mikro …viac
Abstract:
This project sets out to boost customer engagement by harnessing data-driven insights to increase micro-conversions, navigating through diverse data sources and leveraging advanced analytics tools to understand customer behaviour deeply. The resulting propensity model provides insightful visualizations into how customer interactions across various channels influence micro-conversion likelihoods. By …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 4. 2024
  • Vedúci: Martin Potančok
  • Oponent: Pavel Zimmermann

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92044

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Data & Analytics for Business Management

Práce na příbuzné téma