Diliara Abdiukhanova

Diplomová práce

Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh

Go-to-market strategy for a brand launch to a new market
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřená na zkoumaní procesu a součástí go-to-market strategie jako důležitého faktoru při uvedení výrobků mezinárodní společností na nové trhy. Cílem práce bylo vytvoření strategii uvedení značky GoGo squeeZ® na český trh společností BEL sýry Česko a.s. exkluzivně pro online supermarket Rohlik.cz Teoretická část se zabývá shrnutím dosavadních poznatků o go-to-marketing strategii …více
Abstract:
This thesis is focused on exploring the process and components of go-to-market strategy as an important factor in the product launch by international companies to new markets. The aim of the thesis was to create a strategy for the launch of the GoGo squeeZ® brand on the Czech market by BEL sýry Česko a.s. exclusively for the online supermarket Rohlik.cz The theoretical part deals with a summary of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Jana Klinková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90039