Diliara Abdiukhanova

Master's thesis

Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh

Go-to-market strategy for a brand launch to a new market
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřená na zkoumaní procesu a součástí go-to-market strategie jako důležitého faktoru při uvedení výrobků mezinárodní společností na nové trhy. Cílem práce bylo vytvoření strategii uvedení značky GoGo squeeZ® na český trh společností BEL sýry Česko a.s. exkluzivně pro online supermarket Rohlik.cz Teoretická část se zabývá shrnutím dosavadních poznatků o go-to-marketing strategii …more
Abstract:
This thesis is focused on exploring the process and components of go-to-market strategy as an important factor in the product launch by international companies to new markets. The aim of the thesis was to create a strategy for the launch of the GoGo squeeZ® brand on the Czech market by BEL sýry Česko a.s. exclusively for the online supermarket Rohlik.cz The theoretical part deals with a summary of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2023
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Jana Klinková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90039