Bc. Kubešová Kubešová

Master's thesis

Vliv psychologických mechanismů na zapamatovatelnost reklamy

The effect of psychological mechanisms on the memorability of advertisement
Abstract:
Závěrečná práce se zaměřuje na formy reklamy vybraného produktu z oblasti farmacie. Cílem diplomové práce je na základě výzkumného šetření vyhodnotit jaký mediatyp je nejvhodnější ve farmaceutickém průmyslu pro zapamatování reklamy.
Abstract:
The thesis focuses on the forms od advertising of a selected product in the field of pharmacy. The aim of the diploma thesis is based on a research survey to evaluate which media type is the most suitable in the pharmaceutical industry for remembering of advertisement.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2022
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní