Bc. Kubešová Kubešová

Master's thesis

Vliv psychologických mechanismů na zapamatovatelnost reklamy

The effect of psychological mechanisms on the memorability of advertisement
Anotácia:
Závěrečná práce se zaměřuje na formy reklamy vybraného produktu z oblasti farmacie. Cílem diplomové práce je na základě výzkumného šetření vyhodnotit jaký mediatyp je nejvhodnější ve farmaceutickém průmyslu pro zapamatování reklamy.
Abstract:
The thesis focuses on the forms od advertising of a selected product in the field of pharmacy. The aim of the diploma thesis is based on a research survey to evaluate which media type is the most suitable in the pharmaceutical industry for remembering of advertisement.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní