Možnosti využití elektronického tržiště v nákupní strategii na trzích organizací – Jiří Zezula
Jiří Zezula
Bakalářská práce
Možnosti využití elektronického tržiště v nákupní strategii na trzích organizací
Using e-marketplace in Business-to-Business Buying Strategy
Anotace:
Pořizování majetku je důležitou činností každé organizace. Subjekty mají snahu pořizovat majetek s co nejnižšími náklady s očekáváním co nejvyšší kvality. Dnešní doba přináší možnosti pořizovat majetek nejen v kamenných obchodech, ale i ve virtuálním světě internetu. Jedním ze způsobů je pořizování majetku prostřednictvím elektronického tržiště. Mezi největší výhody elektronického tržiště patří průhledný …víceAbstract:
Buying a property is an important activity of each organization. Companies try to buy assets with lowest costs expecting the highest quality. This era brings the possibilities of buying properties not just in real shops but also in virtual internet world. One of the ways to acquire a property is through electronic market. One of the biggest advantages of electronic market is the clear method of buying …víceKlíčová slova
elektronické tržištěKeywords
electronic market
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEZULA, Jiří. \textit{Možnosti využití elektronického tržiště v nákupní strategii na trzích organizací}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařská. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/r5q44j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program:
Hospodářská a správní služba v lesním hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza konkrétního elektronického tržiště
Jaroslava Hybnerová -
Zadávání veřejných zakázek přes elektronická tržiště veřejné správy se zaměřením na veřejné zakázky malého rozsahu
Helena Minaříková -
Elektronické tržiště v České republice a veřejné zakázky z pohledu dodavatele
Eva Chodorová -
Veřejné zakázky, elektronická tržiště veřejných zakázek
Šárka Polanská -
Elektronická tržiště veřejné správy ČR
Tomáš Rusinko -
Analýza vývoje používání elektronického tržiště na Ministerstvu dopravy
Pavel Jahoda -
Elektronické pořizování běžného a obecně dostupného zboží veřejnými zadavateli
Karel Hájek -
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov
Název
Vložil
Vloženo
Práva