Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů – Bc. Josef KOLÁŘ
Bc. Josef KOLÁŘ
Bachelor's thesis
Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů
Pronunciation styles in the texts of television commercials
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza výslovnostních stylů v mluvených televizních reklamních spotech. Teoretická část práce vychází ze studia odborné literatury z oblasti fonetiky, výslovnostních stylů a televizní reklamy. Praktická část se zabývá analýzou mluvené řeči v televizních spotech propagujících automobily. Zpracování a vyhodnocení získaných poznatků by mělo přispět k náhledu na kvalitu současných …moreAbstract:
The subject of this thesis is analyze the spoken pronunciation styles in television commercials. The theoretical part is based on the study of literature in the field of phonetics, pronunciation and style of television advertising. The practical part deals with the analysis of speech in television spots promoting cars. Processing and evaluation of lessons learned should help to look at the quality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2010
Identifier:
13621
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁŘ, Josef. \textit{Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/r5r5v5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLÁŘ, Josef. Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
Barbora VJACLOVSKÁ -
Výslovnostní styly RTV reklamních spotů
Martina BARTONÍKOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
Petra ŠIMŮNKOVÁ