Bc. Josef KOLÁŘ

Bachelor's thesis

Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů

Pronunciation styles in the texts of television commercials
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza výslovnostních stylů v mluvených televizních reklamních spotech. Teoretická část práce vychází ze studia odborné literatury z oblasti fonetiky, výslovnostních stylů a televizní reklamy. Praktická část se zabývá analýzou mluvené řeči v televizních spotech propagujících automobily. Zpracování a vyhodnocení získaných poznatků by mělo přispět k náhledu na kvalitu současných …more
Abstract:
The subject of this thesis is analyze the spoken pronunciation styles in television commercials. The theoretical part is based on the study of literature in the field of phonetics, pronunciation and style of television advertising. The practical part deals with the analysis of speech in television spots promoting cars. Processing and evaluation of lessons learned should help to look at the quality …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2010
Identifier: 13621

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOLÁŘ, Josef. Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Theses on a related topic