Bc. Josef KOLÁŘ

Bachelor's thesis

Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů

Pronunciation styles in the texts of television commercials
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je analýza výslovnostních stylů v mluvených televizních reklamních spotech. Teoretická část práce vychází ze studia odborné literatury z oblasti fonetiky, výslovnostních stylů a televizní reklamy. Praktická část se zabývá analýzou mluvené řeči v televizních spotech propagujících automobily. Zpracování a vyhodnocení získaných poznatků by mělo přispět k náhledu na kvalitu současných …viac
Abstract:
The subject of this thesis is analyze the spoken pronunciation styles in television commercials. The theoretical part is based on the study of literature in the field of phonetics, pronunciation and style of television advertising. The practical part deals with the analysis of speech in television spots promoting cars. Processing and evaluation of lessons learned should help to look at the quality …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Identifikátor: 13621

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
  • Vedúci: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOLÁŘ, Josef. Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma