Bc. Josef KOLÁŘ

Bakalářská práce

Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů

Pronunciation styles in the texts of television commercials
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza výslovnostních stylů v mluvených televizních reklamních spotech. Teoretická část práce vychází ze studia odborné literatury z oblasti fonetiky, výslovnostních stylů a televizní reklamy. Praktická část se zabývá analýzou mluvené řeči v televizních spotech propagujících automobily. Zpracování a vyhodnocení získaných poznatků by mělo přispět k náhledu na kvalitu současných …více
Abstract:
The subject of this thesis is analyze the spoken pronunciation styles in television commercials. The theoretical part is based on the study of literature in the field of phonetics, pronunciation and style of television advertising. The practical part deals with the analysis of speech in television spots promoting cars. Processing and evaluation of lessons learned should help to look at the quality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Identifikátor: 13621

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOLÁŘ, Josef. Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma