Pavlína Pospíšilová

Diplomová práce

Vnímání značky elektroniky Honor mezi obyvateli České republiky

Perception of Honor in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh změn v marketingové komunikaci značky Honor na základě průzkumu marketingové komunikace této značky a jejího hlavního konkurenta Xiaomi a analýzy vnímání těchto dvou značek.V teoretické části byly nejprve vymezeny základní pojmy týkající se značky a jejího řízení, dále pak prvky a způsoby marketingové komunikace. V praktické části byla zmapována marketingová komunikace …více
Abstract:
The purpose of this Master Thesis is to offer changes in the communication of the mobile phone brand Honor. The study is based on the mapping of the marketing communication of the brand and its main competitor Xiaomi as well as the analysis of both brands‘ preception.At first, the theoretical part defines the basic concepts of brand, branding, elements and methods of marketing communication. Then, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Stanislav Brázdil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79955