Dokyung Lee

Diplomová práce

Analysis of Market Potential for ŠKODA AUTO in South Korea

Analysis of Market Potential for Škoda Auto in South Korea
Anotace:
Největší český automobilový výrobce, ŠKODA AUTO, dosáhl na asijských trzích, díky své rozvojové strategii, velmi dobrých výsledků a to zejména v Číně a Indii. Bohužel je ale také svědkem toho, že v České republice, neustále zvyšuje svůj podíl na trhu jihokorejský Hyundai. Hlavním cílem této práce je tedy analýza pravděpodobnosti Škody auto na získání trhu Jižní Koreje. První část výzkumu poukazuje …více
Abstract:
While ŠKODA AUTO, the biggest Czech automobile maker, has achieved strong performance in the Asian markets, especially in China and India with ŠKODA growth strategy, the home ground for ŠKODA AUTO has witnessed that the South Korean car manufacturer, Hyundai, has continuously expanded its market shares in Czech Republic. In this regard, this paper aims to evaluate whether ŠKODA AUTO can win the competition …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Gina Cook

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42784