ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VE VYBRANÉM HOTELU – Nikola Sýkorová
Nikola Sýkorová
Bakalářská práce
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VE VYBRANÉM HOTELU
Anotace:
Predmetom bakalárskej práce ,,Analýza marketingového mixu vo vybraném hotelu“ je analýza marketingového mixu v hoteli Kaskády. Teoretická časť vymedzuje miesto a úlohu marketingového mixu, charakterizuje jeho prvky a špecifiká pre hotelový management. Praktická časť je zameraná na charakteristiku marketingového mixu v konkrétnom hotelovom zariadení a uskutočnenie SWOT analýzy …víceAbstract:
The subject of the Bachelors thesis ,,Analysis of the marketing mix in selected hotel“ is analysis of the marketing mix in hotel Kaskady. The theoretical part defines the place and role of the marketing mix, characterized by the elements and specificities for hotel management. The practical part focuses on the characteristics of the marketing mix in a particular hotel facilities and carrying out SWOT …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/r5xlci/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelníctvi a turismus / Management hotelníctvi a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Evaluation of changes to the marketing strategy of a Prague hotel due to the coronavirus outbreak 2020
Vladimir Kostenko -
Marketing strategy of Amadeus hotel
Anel Moldabekova -
Marketing communication of Gran Hotel Son Net and proposal for improvement
Pavla Nováková -
Evaluation of Marketing Communication in a selected hotel
Joyce Zýková -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
Jana Nekudová
Název
Vložil
Vloženo
Práva