Branding-its history and new challenges - Henkel AG & Co. KGaA, as an example of development and new challenges in branding – Ing. Eike Zawallich, B.Sc.
Ing. Eike Zawallich, B.Sc.
Diplomová práce
Branding-its history and new challenges - Henkel AG & Co. KGaA, as an example of development and new challenges in branding
Branding-its history and new challenges - Henkel AG & Co. KGaA, as an example of development and new challenges in branding
Abstract:
In this thesis it is described how branding developed throughout history and the modern challenges that branding faces. A theoretical description of the branding history and its modern challenges mentioned in the relevant literature is done. An analysis of the applied branding of the Henkel AG & Co. KGaA and its brands is done to help to illustrate how branding developed throughout history and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k27xd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAWALLICH, Eike. \textit{Branding-its history and new challenges - Henkel AG \&{}amp; Co. KGaA, as an example of development and new challenges in branding}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/r5y5fn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Market Entry Strategy: Scope Consulting LLC. Into a European Market
Rafail Mamedov -
Projekt přestaveb ve společnosti Penny Market
Štěpánka Čeňková -
Assessing the feasibility of a market entry to the French market for a Czech company specialized in joint nutrition
Marek Musil -
Role of social media in beauty care marketing communication
Eva Brichová