Ing. Eike Zawallich, B.Sc.

Diplomová práce

Branding-its history and new challenges - Henkel AG & Co. KGaA, as an example of development and new challenges in branding

Branding-its history and new challenges - Henkel AG & Co. KGaA, as an example of development and new challenges in branding
Abstract:
In this thesis it is described how branding developed throughout history and the modern challenges that branding faces. A theoretical description of the branding history and its modern challenges mentioned in the relevant literature is done. An analysis of the applied branding of the Henkel AG & Co. KGaA and its brands is done to help to illustrate how branding developed throughout history and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication