Tereza Vojtěchová

Bachelor's thesis

ANALÝZA VÝVOJE LOGA FIRMY BAŤA A ZHODNOCENÍ PSYCHOLOGICKÉHO PŮSOBENÍ LOGA A BAREV V REKLAMĚ A PRODEJI

Analyse of development of the logo Bata and analysis of psychological action of logo and colours in advertisement and retail
Anotácia:
Firma Baťa je největším výrobcem a prodejcem obuvi na světě. Za celou dobu své existence si vytvořila velice úspěšnou identitu, která vychází z filosofie a naplňování hesla ?Náš zákazník, náš pán.? Této úspěšné identity firma dosáhla díky své jednotné vizuální prezentaci, kterou si budovala již od svého počátku. Nejdůležitějším prvkem v celé propagaci je firemní logo Baťa, které si od svého vzniku …viac
Abstract:
The company Baťa is the biggest producer and dealer of shoes in the world. Its company identity is very successful, based on the customer orientation philosophy and the motto "Our client, our master". The most important item is the logo Baťa, which unite the propagation activities and it is a bearer of the values and ideas of the company Baťa and of his founder Tomáš Baťa. The form and the colour of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
  • Vedúci: Romana Lešingrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.

Univerzita Palackého

Filozofická fakulta

Bachelor programme / odbor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii

Práce na příbuzné téma