ANALÝZA VÝVOJE LOGA FIRMY BAŤA A ZHODNOCENÍ PSYCHOLOGICKÉHO PŮSOBENÍ LOGA A BAREV V REKLAMĚ A PRODEJI – Tereza Vojtěchová
Tereza Vojtěchová
Bakalářská práce
ANALÝZA VÝVOJE LOGA FIRMY BAŤA A ZHODNOCENÍ PSYCHOLOGICKÉHO PŮSOBENÍ LOGA A BAREV V REKLAMĚ A PRODEJI
Analyse of development of the logo Bata and analysis of psychological action of logo and colours in advertisement and retail
Anotace:
Firma Baťa je největším výrobcem a prodejcem obuvi na světě. Za celou dobu své existence si vytvořila velice úspěšnou identitu, která vychází z filosofie a naplňování hesla ?Náš zákazník, náš pán.? Této úspěšné identity firma dosáhla díky své jednotné vizuální prezentaci, kterou si budovala již od svého počátku. Nejdůležitějším prvkem v celé propagaci je firemní logo Baťa, které si od svého vzniku …víceAbstract:
The company Baťa is the biggest producer and dealer of shoes in the world. Its company identity is very successful, based on the customer orientation philosophy and the motto "Our client, our master". The most important item is the logo Baťa, which unite the propagation activities and it is a bearer of the values and ideas of the company Baťa and of his founder Tomáš Baťa. The form and the colour of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
- Vedoucí: Romana Lešingrová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOJTĚCHOVÁ, Tereza. \textit{ANALÝZA VÝVOJE LOGA FIRMY BAŤA A ZHODNOCENÍ PSYCHOLOGICKÉHO PŮSOBENÍ LOGA A BAREV V REKLAMĚ A PRODEJI}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/r5zsv6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii