Petra Šuhajová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic s prodejnou Camaieu v Jihlavě

Anotace:
Cílem práce je zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost zákaznic, ať už s kvalitou a cenou, tak s poskytovanými službami. Na základě dotazníku bude provedena analýza stávající konkurence a vytvořen komunikační mix.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.