Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic s prodejnou Camaieu v Jihlavě – Petra Šuhajová
Petra Šuhajová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic s prodejnou Camaieu v Jihlavě
Anotace:
Cílem práce je zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost zákaznic, ať už s kvalitou a cenou, tak s poskytovanými službami. Na základě dotazníku bude provedena analýza stávající konkurence a vytvořen komunikační mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.