Prediktory čtenářského vývoje v kontextu rizika specifických poruch učení. – Jana PUDÍKOVÁ
Jana PUDÍKOVÁ
Master's thesis
Prediktory čtenářského vývoje v kontextu rizika specifických poruch učení.
Predictors of reading skills development in the context of risk of specific learning disabilities.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá možnostmi predikce dyslexie u dětí mladšího školního věku. Práce je členěna do dvou částí části teoretické a části praktické. V úvodu části teoretické nahlížím do oblasti čtenářského vývoje. Nosnou konstrukci poté představují způsoby predikce čtenářského neúspěchu a následná diagnostika dyslexie. V tomto ohledu pracuji s dítětem předškolního věku a žákem na počátku školní …viacAbstract:
This thesis explores the possibilities of dyslexia prediction at primary children. It is divided into two parts a theoretical one and a practical one. The introduction of the theoretical part is focused on the children reading skills development. However, the possibilities of reading failure prediction and diagnosis of dyslexia are the key content of this part. In this respect I focus on the preschoolers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Zverejniť od: 29. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Helena Havlisová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PUDÍKOVÁ, Jana. \textit{Prediktory čtenářského vývoje v kontextu rizika specifických poruch učení.} Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Education. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/r6ea2c/. [cit. 2024-04-18].
Jak správně citovat práci
PUDÍKOVÁ, Jana. Prediktory čtenářského vývoje v kontextu rizika specifických poruch učení.. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary school teaching / Teaching for the First level of primary school, Special pedagogy basics for 1. level of basic schools
Práce na příbuzné téma
-
Fonologické a morfologické schopností dětí předškolního věku
Kateřina SVOBODOVÁ -
Morfologické a fonologické povědomí jako prediktory čtenářské gramotnosti
Martina LIETAVCOVÁ -
Problematika rizika dyslexie u dětí předškolního věku
Kateřina Kalábová
Názov
Vložil
Vložené
Práva