Bc. Andrea Šumová
Bakalářská práce
Rychlozavinovačky Babyrenka
Babyrenka swaddling wraps
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zavinování kojenců a analýzou marketingového prostředí českého výrobce tzv. rychlozavinovaček a dětského textilu Babyrenka s.r.o. Hlavním cílem této práce je návrh efektivního komunikačního mixu, který vychází z analýzy marketingového prostředí a z dotazníkového šetření. Záměrem komunikačního mixu je zesílit povědomí o značkové firmě Babyrenka, zvýšit prodejnost …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with problems of baby swaddling and the analysis of marketing environment of the Czech manufacturer of children´s textiles brand Babyrenka Ltd. The aim is to propose an effective communication mix, based on a marketing environment analysis and a customer survey. The goal of this communication mix is to increase the brand awareness and product sales, as well as to inform the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Hana Štočková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šumová, Andrea. Rychlozavinovačky Babyrenka. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva