Jazyková hra v reklamní komunikaci – Bc. Jakub Douda
Bc. Jakub Douda
Bachelor's thesis
Jazyková hra v reklamní komunikaci
Language play in advertising communication
Anotácia:
Reklama není o bezhlavé propagaci výrobku. Její nedílnou součástí je, jak sdělení komunikantovi předáme. A to jak ve vizuální, tak jazykové rovině. A právě jazykovou rovinou se tato bakalářská práce zabývá. Cílem práce je zjistit, jaká jazyková hra je v očích zákazníků nejoblíbenější. V teoretické části je za pomoci odborných publikací vysvětlena historie reklamy včetně mnoha různých forem jazykové …viacAbstract:
Advertising is not about careless product promotion. An integral part of advertising is how we pass on the message to the recipient. Both visually and linguistically. This bachelor's thesis focuses on the linguistical part. The aim of this work is to find out which language game is the most popular in the eyes of customers. The theoretical part explains the history of advertising, including many different …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ody0s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
- Oponent: JUDr. Mgr. Tomislav Potocký, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Jazyková hra v reklamní komunikaci
Věra Legatová -
Porovnání textů světových hitů s převzatými verzemi předních českých umělců
Lukáš Daňo