Dopady COVID-19 na loajalitu a spokojenost návštěvníků hotelových služeb – Darya Kubrakova
Darya Kubrakova
Bakalářská práce
Dopady COVID-19 na loajalitu a spokojenost návštěvníků hotelových služeb
Impacts of Covid-19 on the satisfaction and loyalty of visitors of hotel services
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá dopady Covid-19 na spokojenost a loajalitu ná-vštěvníků hotelových služeb. Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat nejvýznamnější změny v chování návštěvníků hotelových služeb u vybraného seg-mentu způsobené pandemií Covid-19. K dosažení tohoto cíle se používali vlastní dotazníková šetření, výsledky, které byly zhodnocené pomoci kontingenčních ta-bulek. …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the effects of Covid-19 on the satisfaction and loyal-ty of visitors of hotel services. The main goal of this bachelor thesis is to identify the most significant changes in the behaviour of hotel visitors in a selected seg-ment caused by the Covid-19. To achieve this goal, a questionnaire survey was used, the results of which were evaluated using pivot tables. Questions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
- Oponent: Patrik Kubát, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sustainability in tourism on the example of accommodation facilities
Klára Šenková -
Implementation of environmental management elements in accommodation facilities in Prague
Ksenia Vizilo -
Distribuční a prodejní kanály ubytovacích zařízení ve regionu LVA - role OTA v distribuci nabídky UZ
Sabina Štefková -
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Šárka Jelínková -
Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
Zhanar Nazarova -
Kvalita služeb cestovního ruchu v turistické oblasti Kladské pomezí
Adéla Pečinková -
Kvalita služeb v cestovním ruchu
Jessica Obajdinová -
Kvalita služeb v cestovním ruchu
Eliška Kubátová